Fehime16 sen iki isim mi koydun bebeğine canm babanın isim bir de esin mi ekledi yanına. Ya evet bir de benim 3 yaşında erkek yiğenim var abim babam adını koydu yenge de yanına efe ekledi ama onlar da once tek yazdilar kimlige bi ay sonra efe eklediler şimdi yigen biz baba adı sesleniyoruz yenge taraf efe diyor falan eşim onlar i da örnek gösteriyor bana bak bizim taraf emre demez babam in adını derler sizin taraf da emre derse olmaz diyor ama benim ailem öyle deil ikisi bir söyler ama işte hep etraf dan örnek veriyor iki isim olanlar tek söylüyor die