kelebegimm07 zeynnn41 aynen gazdır o benimde öyle olmuştu tuvalet problemi başlıyor sonra zaten. Vücudun kabullenmeye çalışıyor bebeği değişiklikler bu yüzden oluyor ☺️ genelde 16dannsonra çıkmaya başlıyor
kelebegimm07 Feyme bende aynıyım 21 oldum çok çıkmadı☺️ bence bizler daha avantajlıyiz fazla çatlak olmayacak ve göbek kalmayacak🤭😄
Emel123 zeynnn41 benim de öyle olmuştu. Gaz olduğuna ikna edememişlerdi beni. Gaz olsa çıkarırım sonuçta dimi?😂 Ama öyle değilmiş işte.
Fatmakara97 mcansu yaa aynen bende seviyorum hemen daha da büyüsün istiyorum bendede o haftalarda çıkınca dediler ikiz mi acaba diye 🥰
Derya2867 zeynnn41 6 haftalık hamileyim karnım kocaman oldu öyle sabah da geçmiyor akşam da geçmiyor kabızlık da yaşamıyorum gaz da değil gaz olsa insan anlamaz mı hiç valla kocaman bir karnım var zor gizliyorum