zeynnn41 Merhaba arkadaşlar henüz daha 9+4 haftalık hamileyim ama baya karnim çıktı sanki 4-5 aylık gibi boyle olan var mi
Kusciviltisi zeynnn41 o zamanlar bende öyle sanıyordum şuan 20 haftalık oldum karnımda hiç bir gelişme yok sanki hamile değilim 🤣
Adadoruk45 Aynen bende de durum ayni 9+6 olduk ama kocaman sisti karnım ama ben hic kolay gaz cikartamiyordum hala da öyle patlamaya hazir bomba gibi 💣 geziyorum 😄🙈 sabah kalktigimda baya inmis oluyo sanirim gece gazimi çıkartiyorum 😊
Fatmakara97 Ayseyavuz bende 11+6 oldum 9. Haftadan sonra git gide büyüdü 8.haftanın sonuna doğru çok gazım kalmamıştı şiş inmişti 3 4 gün sonra binada çıktı önüme zayıfım bide ondan hemen belirdi heralde ama çok güzel bence erkenden çıkması iç karın dar olursa erken çıkar diyorlar ve bu doğru geniş olursa da kiminin ki 6. Aydan sonra çıkıyor 😊🥰🙈
mcansu Fatmakara97 aynen bende seninkine benzer durumdayım. Şu an 15+4 haftalığız ve ayakta dik durunca ayaklarımı göremiyorum. 😅 Ciddi şekilde karnım var hatta insanlar acaba ikiz mi neden böyle falan diyor. Çok şeker duruyor çok seviyorum hem görüntü olarak hem karnımı sevmeyi ama yalan değil bazen nefesimi kesip zorluyor daha şimdiden.
Fatmakara97 zeynnn41 bende 12 haftalık olcam canım 9dan sonra sürekli büyümeye başladı 4 aylık gibi duruyor baya 🥰
UraSsmom zeynnn41 Bende başından beri koca göbekle geziyorum ama benim ilk doğumdan biraz göbeğim kalmıştı onunnda etkisi var
Kadriyed zeynnn41 benimde öyle olmuştu 12. Haftadan sonra indi biraz, bağırsak durumlarıymış. asıl karnım 18. Haftadan sonra belli oldu. Şuan 30 haftalık karın neymiş görüyorum😅 sağlıkla büyüsün inşallah
Aryapoyraz zeynnn41 bebek suan kiraz büyüklüğünde ama nasıl belli olsun 🙈 şişkinliktir o bende de öyle 🤭
Fatmakara97 mcansu yaa aynen bende seviyorum hemen daha da büyüsün istiyorum bendede o haftalarda çıkınca dediler ikiz mi acaba diye 🥰
Feyme zeynnn41 ben öyle olmadım canim ic karnın dardır belki ondan sismistir ben 21+6 oldum çok şükür hala pek sismedim karnım çıkmadı 😪
kelebegimm07 Feyme bende aynıyım 21 oldum çok çıkmadı☺️ bence bizler daha avantajlıyiz fazla çatlak olmayacak ve göbek kalmayacak🤭😄