Aysekoroglu ben iki yıl öncede burun ameliyatı oldum çomü de ücretli doktorda değil asistan doktorda ameliyat oldum çok memnun kaldım hem hastane hem doktor hemde görevliler açısından şimdi de zorunlu sezeryan için çomü den tarih aldım iyi ben beğeniyorum çomüyü