Bende 38+4 haftaliğım. Çanakkale merkezde yaşıyorum. Medical park hastanesinde doktorlar iyi olabilir kişiden kişiye değişir ama fiyatına göre hastane aşırı kötü ve doktorlarını da ben hiç beğenmedim. Ben 32. Haftaya kadar Mehmet Akif devlet hastanesinde takipliydim doktorumun doğum zamanı yurtdışında olması ve makat geliş nedeniyle zorunlu sezeryan olmak durumunda kaldığım için Çomü eğitim araştırma hastanesine geçtim prof Bülent Demir e gidiyorum daha öncede birkaç kez gitmiştim Bülent bey çok iyi ilgili alakalı ve ücret dahilinde prof doktor doğuma giriyor özel oda tutma seçeneği var medical park ta acil durumlar için küvöz yenidoğan yoğun bakım gibi seçenekler yok herhangi bir olumsuz durumda direkt eğitim araştırma hastanesine sevk ediyorlar bu şartları görünce bana uygun gelen çomü oldu tavsiye edebilirim size de