Gamzeee89 Sehribannnn sezeryan doğum oldu hanımlar hiç korkmayın inanın o kadar güzel geçtiki nasıl olup bittiğini anlamadım şuan gayet iyiyiz 2 sefer yürüdümde şükürler olsun darısı sizlere olsun