Hayriye1997 Beni 19. Haftada çağırdılar inşallah sağ sağlim yarın olucam sizleri kaç haftada çağırdılar ilk doz için
eliffkrts Uyumsuzzz ayy hiç bilgim yoktu bu aşıdan bende olmamıştım 22 bitmek üzere Allah razı olsun vesile oldunuz öğrenmeme 🤗💐💐
Nehir0 Uyumsuzzz ben de olmadım zaten aşının ikinci dozu 36. Haftadan sonra vurulmuyor sorun oluyormuş ilkiyle de arada 5 hafta istiyor 29-30 hafta gibi en geç olmak lazımmış geçtiyseniz onu yaptırmayın doğuma gidince bilgi verin