Ben oldum ya , basta cok arastirdim sonra iyi ki olmusum dedim.. gecen gun tasinma icin hazirliklarda koli/bant keserken falcata elimden dusup topugumu kesti, cok kanadi,ya pasli olsaydi ?? Napicaktim dedim o an ilk aklima asi oldugum geldi.. bebeginizi de sizi de korur olun bence.birine sormaniza gerek yok,her gebe oluyo zaten standart bisey,ama kronik hastaliginiz ve ya gebeliginizle ilgili herhangi sorun varsa sorup icinizi rahatlabilirsiniz.