canserko ağzı olan konuşuyor derlerya aynen çokta güzel yazmışsınız ben 19 yaşımda evlendim ama dört sene biz istemedik çocuk herkeste çok küçük olduğumu söyleyip durmuştu sonra istemeye başladık tam beş buçuk yıl iki aşılama üç tüp Bebek tedavisi artı bide ameliyat oldum üçüncü tüp Bebek tuttu şükür sonraki o beş buçuk yıldada milletin sacma sapan sorularına maruz kaldım dokuz yıllık evli olunca neler duydum cokcada kırıldım yıprandım şuan 29 yaşındayim ve 31 haftalık hamileyim demem o ki millet hep konuşacak bişey buluyo rabbim herkesin evladını anne babasına bağışlasın 🤲🏻 hayırlı doğumları mız olsun 🥰