Kkubra234 sana şöyle diyim yaş itibari ile bir ablan olarak (37) ilk kızımı 30 yaşında doğurdum 3 yıllık evliydim kendim istememiştim, keşke evlendiğim gibi hemen doğursaymışım! Neden mi , çünkü 34 yaşında tekrar çocuk sahibi olmaya niyetlendiğimde kronik bir bağışıklık sistemi hastalığım çıktı 3 yıldır kortizon ve bağışıklık baskılayıcı ilaçlar kullandım ki onları kullanırken hamile kalmak yasak! Bir türlü iyileşemedim en sonunda kanser ilacı ile baskılandı hastalık ve 6 aydır ilacın etkisinin bitmesini bekliyordum, bittiği gibi doktorlardan izin aldım ve şu an tam 5+0 hamileyim🙏Diyeceğim o ki insan ne olacağını bu hayatta bilemiyor kimse kimsenin yaşadığını bilemez sen eşinle istedikten sonra gerisini boşver👍🙋🏻♀️