Dubletombikdoner Aleyycskn etmez olurmuyum😊😍rabbim hayirlisiyla o bebeği karninizda filizlendirsin 😊😍 buyusun saglicakla da kucagina al 😊😍
Aleyycskn Dubletombikdoner Sabah yaptım tek çizgi çıktı pazartesini bekliyorum adet günüm o zaman hayırlısı inşallah
Zeynep13072017 Aleyycskn var gibi yinede umutlamdırmayalım sizi benimde böyle olmuşdu kan verdirmişdim adetime 4 gün kala 14 cıkmışdı öyle artmışdı istersen sende kan ver daha net olur beklemek zordur 😄😄😄😔😔
iremcannn1907 Aleyycskn canım öncelikle yarın ilk iş erken gebelik testi al onda daha net çıkar varsa. Sonrasında kan testi yaptır eğer net çıkarsa çizgin. Bence adet beklemene gerek yok, adetime 10 gün varken hamileliğim kesindi
Aleyycskn Merhabalar bugün erken gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı 2 gün önce de silik çıkmıstı ben anlamadım varmı yokmu
Buseninannesi_21 Aleyycskn Benimde adetime 4 gün kala test yaptim böyle silik çizgiydi adetimi bekledim olmayinca test yaptim biraz daha koyu cikti bence sende bekle 4 5 gün.
BeyRah Aleyycskn iki gün bekle bir daha yap kuzum. Benim de adetten 3 gün önce pozitif çıktı. Normal kaset test yaptım bide. 5 gün önce erken gebelik yapmıştım oda varla yok arası çıkmış sonradan fark etmiştim. Bir iki gün sonra tekrar yap koyulaşır inşallah 🤗🤗🤗🤗
gulin-35 Aleyycskn gunun gecmedıgı ıcın heralde cok sılık cıkmıs bır kac gun daha bekle yıne yap bence
Minikcivcivv Aleyycskn adet gününü bekleyip tekrarla testi canım yada kan verip kesin sonuç alabilirsin
nslhnyldz Aleyycskn valla benim regl günüm üç gün geçti öyle yaptım testi daha iç çamaşırımı çekmeye fırsat bulamadan kabak gibi kopkoyu iki çizgiyi görüp şok olmuştum 🤣😂 birde iş yerinin tuvaletinde öğrendim ne gündü ama 😂🤣🥳 inşallah sizinde vardır hamilelik