SumeyyeBaltaci 14 aralıkta kürtaj oldum ilk adetten sonra korunmayı bıraktım ki kürtaj da aşılama ile olmuştu eşimde sperm sıkıntısı vardı doktor değiştirdik sonrasında pıhtılaşma sorunu olduğunu öğrendik gebelik öncesi iğne kullanımına başladım aynı zamanda doktorumun bana ve eşime verdiği vitaminleri kullandık aradan 40 gün kadar geçti daha çok yeni gebeliğim olduğunu öğrendim isterseniz bu sebepleri de araştırın eğer olmadıysa eşinizde sperm testi yaptırsın