SumeyyeBaltaci Merhaba kızlar ben 24 aralıkta bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım 1 adet görene kadar korunduk eşimle yani şubat ayında bıraktık korunmayı ama hala daha hamile kalamadım maalesef doktora gittim hicbir sorunum olmadığını ve daha erken olduğunu söyledi bana benimle aynı durumu yaşayan var mı aramızda ya da kurtajdan sonra şu yöntemle daha kolay hamile kaldim diyebilecek olan var mı cidden artık ümidimi kesmek uzereyim 😔 ilk gebeligimde yaklaşık 2 sene uğraşlardan sonra hamile kalabilmistim😔😔
Kubra-27 SumeyyeBaltaci bnde Eylül’de kürtaj oldum hasta oldum ya bitti hemen folik asit aldım kullandım o ay hamile kalmışım
Ftmtrk SumeyyeBaltaci ben de geçen yıl Kasım da kürtaj oldum 3 adet görene kadar 1 ay doğum kontrol hapı kullandım adetimi düzene soksun diye onu bırakınca hemen folikaside başladım tabi hemen kalamadım kürtaj eğer sizin ki de kuremeli olduysa rahmi çok yıpratıyor size tavsiyem kendinizi sıcak tutun ayaklarınızı dikin ve sabaha kadar yikanmayin ben şu an 13 haftalık hamileyim Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻
KubraAydin SumeyyeBaltaci hayır canım yok çok şükür dünde kontrole gittim yumurtalıklarım gayet sağlıklı dedi doktorum hormon testi yaptırdım sonuçlar çıktı ama henüz gösteremedim 🤷♀️
Suleasyaa Takviye ediciler alıyor musunuz? Folik asid,multivitamin gibi gebeliğe hazırlık döneminde kullanmak çok önemli
SumeyyeBaltaci Suleasyaa hayır canım yani ilk kürtaj olduğum zamanlar 2 ay kadar kullandım ama bitince tekrar almadım
Siyahbeyaz03 Bende mart ayinda kalbi durdugu icin oldum hsg cekilecegim bu ay umutluyum ben sizde lutfen uzulmeyin olur hayırlısıyla klasik ama once kafada bitirmek gerekiyor
SumeyyeBaltaci Siyahbeyaz03 rabbim hepimize tekrar nasip eder inşallah canım gerçekten çok haklısın kafadan silip atmak gerekiyor ama çok zor düşünmemek ben ilk gebeliğimin haberini aşılama yaptırmak istediğimiz ay almıştım hiç beklemiyorduk kafadan atmistik resmen
Siyahbeyaz03 SumeyyeBaltaci bende aynen ilk gebelikte tedaviye baslicaktik o ay oldu bos gebelik mis sonra yine tedavi dusunduk kendimi strese sokmadim takviye vitamin kullandim yine hamile oldugumu ogrendim kalbi durdu insAllah bidahaki sefere saglikli bir hamilelik olir hepimiz icin Rabbim kucağımizi doldurur insAllah
Angellena Merak etme canim benimdr 3sene sonra oldu devedikeni ,hayit otu tohumu ,civan percemi bunlari arastirin kullanin işinize yarayacak
SumeyyeBaltaci Melekon00 Ne güzel rabbim hemen tekrar nasip etmiş size sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi ❤
Deletedmom_35 SumeyyeBaltaci Bende kürtajdan sonra bir adet gördüm ardından hamile kaldım çok şükür. Yalnız ben ilişkiden hemen sonra duş almıyordum sabaha kadar bekliyordum ve ilişkiden sonra yaklaşık yarım saat ayaklarımı yukarda tutuyordum etkisi oldu yani tavsiye ederim. Rabbim tez zamanda isteyen herkese evlat verir inşallah 🤲