Sakinem212 Melekanneeeg 7+1olduk feci geçiyor bulantılarr zirvelerde kesede bebekte göründü 6 haftada ama kalp atışını 2 hafta sonra gel dedi adet zamanımla uyuşmuyor çünkü alttan duyabiliriz ama öneriyorum dedi doktorum bekliyorum haftaya gidcm bulantı ilaçları bendr gram işe yaramadı hamilleğin tadını çıkaramıyprum.
Halimeb Sakinem212 merhabalar benimde geriden geliyor şuan 6+6 olması gerekirken 5+4 bebek ve kese göründü kalp atışını duymadık daha
Seross10 Sakinem212 benimde adet zamanım uyuşmuyor geç döllenme olmuş bende bulantı yok hafif kasık ağrısı oluyor ara ara ama iştahım çok açık tutuyorum kendimi frenliyorum 😁😁
Seross10 Halimeb benimde adetime göre 7+6 ama geç döllenme olmuş 5+6 diyebiliriz şu an tahminen. Kesesini ve minik bebişi gördük kalp atışını 18 haziranda duymaya gidicez nasip olursa 🤲
38NURUM Kizlar adet günüm 31 Mayıs’ta olmam gerekirken gecikti 5haziranda adet gordum dün bitti bu arada iki gün önce kan vermiştim HCG 14.0 çıktı bugün kan verdim HCG 28.5 çıktı yani şimdi ben hamile miyim?😳😍
Nazmel Halimeb Seross10 inşallah duyarız minişlerimizin kalp atışlarını. Bende de benzer durum var ben 4+6 gittim vajinal muayene oldum bebeği gördü crl 2.07 mm çıktı haftamda utrasonda ileri çıktı 5+5 çıktı ama kalp atışı yoktu benide bir hafta sonra çağırdı pazartesine gidicem ama korkuyorum bende.
Tugbamete Melekanneeeg 6+2 haftalığız bu 2.gebeliğim ilkinde karnım çıkana kadar hamile olduğumu anlamamıştım bile bunda bi halsizlik geceleri uykusuzluk gündüzleri uyku çökmesi iç sıkılması hiç bir şey yapmama isteği var acaba ilkinde çalışıyordum o yüzden mi rahattım diyorum bunda evdeyim hiç rahat değilim valla 🙈
Semanurozgan Melekanneeeg normale göre 6 haftalık olmam gerekiyor ama doktor şu an tam göremiyorum dedi 10 gün sonra belli olucak su an 5+3 ama tam belli değil malesef benim hamilelik zor geçiyor mide bulantısından hicbirsey yiyemiyorum