Derya2867 Melekanneeeg 6 haftalığız 9 haftalık olunca kalbini duymaya gidicem şu ara çok uykulu ve yorgunum başka belirti yok 😂
Melekanneeeg Zeysezer bizde iki gün önce gittik keseyi gorebildik sadece kalp atışı için biras erkenmis
Derya2867 eeebruuu eğer geç döllenme olduysa 7 ve 8inci haftalarda kalp atışı duyulmayabilir bu durumda bazı doktorlar kürtaj diyip moral bozuyor böyle bişeyle karşılaşmak istemiyorum
38NURUM Melekanneeeg Eğer şu an bi bebiş tasiyorsam şimdi tam 5+0 olmuşuz diyebileceğim inşallah.yarin sabah test yaptırmaya gidecem inşallah hayırlı haberlerle dönerim.
Meryemce92 Melekanneeeg Bugün 5+1 son kanı verdim sonucu bekliyorum. Hastane randevum var saat 2 de gidicem 🤗
Birminiksusamtanesii 5+2 halsizlik uyku hali ve usume suan icin olan belirtiler 22sinde randevum var bakalim o zaman gorecegiz daha erkene bulamadigim icin keseyi bile goremedim henuz sadece kan testiyle onaylandi 2.gebeligim bu arada 🤭
Buke88 6+3 bulantılarım ve uyku hali azaldı.. bir tık daha enerjik hissediyorum 😊 yarın kısmetse kalp atışlarını duyacağız 🙏🙏🙏