Selamlar arkadaşlar, yarın suni sancıyla doğum için hastaneye yatışım yapılacak 39+3′teyiz. Ama emin olamıyorum, en azından 40′ı tamamlamak da istiyordum ama doktorum yarın için gün verdi. Açılmam sancım vs yok. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba? Fikirlerinize ihtiyacım var 🙏