Snmom Hvvatrs ben oldum atlattım hatta 7. Gün tadım ve kokum gidene kadar üşüttügumu düşünüyordum. Hafif atlattım bebeğimde de bir sorun yok gibi. 2.5 yaşında oğlum var onda da 1 gün ateş oldu.