Hvvatrs ben canım.. 6 aylıkken oldum. İlaç hiç bir şey kullanmadım. Doktorun verdiği vitaminlerime devam ettim .yüksek ateş olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz dedi doktorum. Kemik suyu içtim haftada 2 ,3 içine limon ve sarmısak katıp , kivi ve pekmezli portakal suyunu çok tükettim . Allaha şükür ki atlattım . 9 aylık oldum şuan . Çok şükür bir sıkıntımız olmadı . Ama hala tat koku yok 😣 ve bir şey yiyip içmekde artık zorlanıyorum .