Sabisskalay Bende uc sene evvel epidurelle normal dogum yaptim. 4 cm ve sonrasinda vuruyorlar oncesinde vurulmuyor. Ve bel bas agrisinin kesinlikle vuran doktorla alakali oldugunu dusunuyorum. Benim enn ufacik dahi bir sorunum olmadi bu konuda. Bu arada epidural icin normalde sureci yavaslatiyor diyorlar ama bende igneyi vurulduktan yarim saat sonra kizimi kucagima almistim. Ama ben kesinlikle.tamamen uyusmadim sadece sancilarim hafiflemisti hatta bana ayaginin ustune basamicaksin dediler ama ben gayette bastim 😂