Sabisskalay ilk doğumumda normal doğumdu. Doktorum epidural anesteziyi( prenses) önerdi. Ama ben çok sıcak bakmadım sizin de yazmış olduğunuz sebeplerden dolayı. Zaten sağ olsun doktorum beni doğumun güzel geçeceğine inandırdı, hiç zorlanmam sancımı çeker doğururum nolacak diye düşünerek girdim doğuma. Ama sancım gelmemişti suni sancı verdiler onun etkisi mi bilmem, 4-5 cmden sonra sancıya artık dayanamayacağımı fatk ettim. Bu sancı böyle devam ederse doğum anında doğuracak gücüm kalmaz diye düşündüm. O anda karar verdim epidurale. Ve iyi ki de vermişim. Nerdeyse anında azaldı sancılarım. Ve 20 dk sonra da oğlum doğdu zaten. Epidural iğneyi 4-5 cm açıklığa kadar yapabiliyolar diye biliyorum. Daha sonrasında yapılamıyomuş neden bilmiyorum. Durumunuza göre de karar verebilirsiniz. Ama ben tavsiye ederim. İyi bir anestezisyene denk geldikten sonra ağrı falan da olmuyo belde sırtta.