[silindi] zeytinkiz Forbiame(omega3 ve probiyotik) Demir ilacı D vitamini kalsiyum ve magnezyumu da ara ara aklıma geldikçe içiyorum suya atılanlardan
Selma_aygun Gezegen_00 demir hapını günde 1 kullanıyorum en başından beri onun dışında decavit. Ecopirin ve tiroid ilacida kullanıyorum bide d vitamini bide kan sulandırıcı iğne 😊 bide bide bi sürü şey saydım
sumeyraballl Gezegen_00 4 dü 3 e düştü bulantı hapı balık yağı ve coraspirin kullanıyorm follik asiti bıraktrdı 10+3 üm şuan
HilalYlmz Gezegen_00 ilk defa bugün o şiddetli kasılmayı yaşadım uykumdan uyandırdı felç indi sandım bi an oynatamadım çok kötüydü sonra işte koca gün Alt baldır ağrısı devam etti
Gezegen_00 HilalYlmz Evet magnezyum kullanma zamanınız gelmiş ama Beypazarı maden suyu da iyi geliyor magnezyum değeri yüksek ben günde bir adet içiyorum gerçekten işe yarıyor
Bsrkst Gezegen_00 merhaba doktor tahlile göre mi verdi bunları? Benim demirim çok az altında çıkmıştı gerek yok dedi. Bu hamilelik için alt sınır değil dedi ve vermedi. Sadece decavit kullanıyorum onu da istersen 2 günde bir al dedi. Sizin değerleriniz düşük mü çıkmıştı?
5432 Gezegen_00 ben 4 kullanıyorum canım günde bir defa kan sulandırıcı d vitamini ve günde 2 defa ferrum kullanıyorum.
Minnak-kalbim Gezegen_00 Triod ilaci devit ilacı magosit alfamet(tansiyon ilacı) kan ilacı imom(vitamin ilacı) progestan kan sulandırıcı mide yanması için şurup bagirsakla ilgili bir hap toplamda Su anlık 11 tane 🙁🤗😂arada da dupalak da var
Gezegen_00 Minnak-kalbim Sağlık için mecbur içilecek özele mi gidiyorsunuz devlette bu kadar hap yazmazlar bence
Sevilss Gezegen_00 vücudun deposu az dır ve ekstra bebek senden alıyor bu tarz ilaçları bence 3 ay önce başalmak lazım ki gebelikten ki faydası olsun bence
Minnak-kalbim Gezegen_00 devlettede özelde gidiyorum erken doğum riskim olduğu için 2 haftada bir gidiyorim
Ikizdeniz Gezegen_00 progestan, kan ilaci, imom, decavit, ecopirin, gece yine progestan baya iciyorum ben ya😊
Gulbeyazk Gezegen_00 günde 3 progestan 2 magnezyum 1 demir 1 vitamin 1 kasilma 1 mide ilaci 1 kan sulandirici simdilik bu kadar 😅
SevincGancali Gezegen_00 ben günde 7 hap alıyorum. Zor yetiştiriyorum. Kalsiyum, magnezyum, demir, tsh hapı, d vitamini, kabızlık hapı, omega.
Moorbit Ben de artık hap işinden bıktım gerçekten. Protestan günde 3 kez Demir hapı günde 2 kez aspirin 1 kez d vitamini günde 1 kez ı Mom günde 1 kez ve prilema hala devam ediyorum doğuma kadar da edicdm galiba gün de bir kez. İç iç bitmiyor