humeyra_tplsn Kader477 Cinsiyetimiz henüz belli değil doğum tarihimiz ise uygulamada 3 aralık olarak gözüküyor 😊
Minigimm0611 Kader477 26 temmuz ama hiç sanmam bu minik beklemez okadar erken cıkacak bence hiç durdugu yerde durmuyor maşallahı var😌
Fairymom Kader477 yok öğrenemedik doktorumuzdan tahmin istedik poposunu döndü 12+3 Aralık ortası gibi dedi doğuma.
Sude-96 Minikpandaa benim 22 Aralık 12 haftalık sizin ki neden erken gözüküyor ben mi yanlış anlıyorum
arelveannesi Kader477 cuma günü 12 haftalık oluyoruz doktor kontrolümüz var eğer söylerse cuma öğrenebiliriz 🥰 Aralık 24 gösteriyor doğum uygulamada 😇
Fatmakara97 arelveannesi bende de 24 Aralık görünüyor canım bizde cuma günü 12 haftalık oluyoruz ama haftaya gideceğiz kontrole 10 +4 ken doktor erkeğe benziyor dedi ama bacak arası daha belli değil dedi bakalım belki haftaya gösterir 🥰
Didemmmmm Kader477 2 li tarama testinde kız 14. Haftada erkek tahminde bulundu. Ama 17. Haftaya kadar bana inanma dedi doktorum. 2 hafta sonra gideceğim bakalım hayırlısı ne olacak 🙏😉 Adetime göre Aralık 3 görünüyor bakalım 😉
2melekannesi_ Kader477 daha 10 haftalığız 12 gibi kontörlümüz var doktordan bir tahmin isteyeceğim bakalım 🙈