Semanurozgan ElifBzkrt yok canım malesef ya 27 Nisan’da adet oldum şu an 6 haftalık olmam lazım ama doktor 4 haftalık gibi gözüküyor net birşey soyluyemem dedi birdahaki hafta belli olucak pazar günü acile gitmiştim kanamam var diye o doktor 4+6 demişti şimdi normalde 5+2 olmam lazım ama bende bilemiyorum şimdi haftaya belli olucak
ElifBzkrt Semanurozgan Benimde öyle 7 haftalık olmam lazım ama 5+2 gözüküyo şuan ultrasonda inşallah yolunda gider herşey🙏
asrettt Dilek123321 benim de adet tarihine göre 5+4 ama doktor 5 haftalık dedi 8 mm dedi sanırım sence 2 hafta sonra mı gideyim daha önce mi
Dilek123321 asrettt ben lekelenmem olduğu için gitmek zorunda kaldım bizde kan uyuşmazlığı var onun için iğne oldum geldim 2. Gebeliğim birde bana da 2 hafta soruna gel demişti ama malum lekelenmem olunca gittim mecbur
Derya2867 asrettt ben de 26 nisan son adet tarihim geçen hafta kese 9 mm ydi 5 hafta olmam gerekirken 4 hafta demişti ama sonradan haftasını yakalar merak etme dedi
Esrskrylmz Benim de adet tarihime göre 7+6 görünüyordu geçen hafta doktora gittim geç döllenme olmuş 5+4 günlük dedi keseyi gördüm çok şükür 2 gün sonra da kalp atışını duymaya gidicem inşallah, sizin de öyle olmuştur rahat olun 🙏😊
ElifBzkrt Esrskrylmz Bende adet tarihine göre 7 haftalık olmam gerekiyodu dün gittim 5+2 dedi bebek göründü mü sizde?
Tusami asrettt canım bende 4+5 bu gün, Cumartesi 5+1 olucaz ve o gün doktor ultrason ile bakacak kese gözükür inşallah 🙏sen 5. haftanın kaçıncı günü gördün keseyi ? 5+1 de gözükür mü acaba
Esrskrylmz ElifBzkrt Ben 3 Haziranda gittim 5+4 haftalık olduğunu öğrendim keseyi gördük bebeği göremedik gayet sağlıklı büyümüş kesen dedi doktor bu cumaya randevu verdi kalp atışını duymamız için, sizin biraz daha zamanınız var gibi :)
ElifBzkrt Esrskrylmz Dün gittiğim başka doktordu cuma günü benimde kendi doktoruma randevum var kendi doktorum bebek görünmeden haftanı söyleyemem demişti hep bilmiyordum düne kadar tam olarak.. kendi doktoruma geçen hafta çarşamba gitmiştim haftaya cuma gel bebeği görmemiz lazım demişti cuma günü bebek gözükmez ki daha 5+5ken😔 dün gittigim doktorda haftaya bebegi görmen lazım dedi her kafadan ayrı bi ses..
Esrskrylmz ElifBzkrt canım benim bence sürekli doktor değiştirme memnun olduğun bir doktor bul onda sabit kal çünkü her biri farklı şeyler söylüyor kafanı karıştırırlar, şuan bebeği görmek için çok erken zaten 1 hafta-10 gün bekleyip tekrar gittiğinde sağ salim inşallah bebeğini de görürsün kalp atışını da duyarsın rahat ol 🙏
Derya2867 asrettt ben de geçen hafta 5 haftalıktım bende de kese görüldü doktor 15 gün sonra çağırdı 15 gün sonra o keseden benek tomurcuklanacak kalp atışını duyucaz dedi ama ben ne olur olmaz 9uncu haftadan önce gitmicem çünkü geç döllenme olmuş olabilir bebeğin kalp atışı duyulmayınca bazı doktorlar kürtaj da kürtaj diye diretip moral bozuyor