asrettt görürsün inşallah bir sonraki muayene kalp atışını bile duyabilirsin. Kalp atışını duyamasadan korkma 9. Haftaya kadar kalp atışı olabiliyor. Ben kesemi 6+2 de , bebeğimi 7+2 de duydum. 8+0 da kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏