Kado87 halaycibasi bende yazmiyor bide grafik oluyor diolardida bende oda yok doktorummu goruo acaba..
mathildaa Kado87 dr una gittin mi test sonrası? Dr da oluyor o grafik. Ya da laboratuvardan alırsın nerde yaptırdin bilmiyorum ama
mathildaa zzeynepp3 bu değil bi grafik oluyor canım orda zaten düşük risk yüksek risk vs yaziyor. Hastanede laboratuvardan ya da dr undan alırsın onu
Firstlady mathildaa evet bende de doktorum ozellikle grafike bakmam lazim dedi cok sukur dusuk risk dedi. Rabbim her kese saglikli cocuk nasip eylesin
Kado87 mathildaa yaa gidemicem doktoruma isten izin alamadim gece gitsem nobetci doktor anlarmi o grafigi nerden aliyoruz acaba
mathildaa Kado87 devlette yaptırdım ben testi, hastanenin laboratuvarindan aldim sonucu. Kani verdiğimiz yerden
Kado87 halaycibasi gittim tatlim doktor cok yuksek dedi ilk oglumla arasinda 2 yas bile yok ilkinde hicbise yokken bunda bukadar yuksek cikmasi normal degil dedi fetal dna onerdi yurtdisina gonderiolarmis bakiolarms falan galiba
Efilemii Erturk ben yaptırmadım zaten veren Allah ciksada aldirmicam en azından stressiz geçsin dedim doğduktan sonra anlaşıldı öyle oldi
Kado87 Benim.riskim yuksek.cikti ilk oglumda yoktu bunda cok yuksek.cikti ne gibi yol.izlediniz yuksek cikanlar?
halaycibasi Kado87 evet canım biliyorum bana da söylediler ama ben istemedim açıkçası. Bu kadar kurcalamak çok doğru gelmedi bana açıkçası o yüzden istemedim eşim de saygı duydu sağolsun
Eusluu halaycibasi ikili test yaptırmadım sadece detaylı ultrason tercih edicem oda çocuğumu net görmek için bir hastalığı yoktur inşallah her haliyle severim ❤️
halaycibasi Eusluu en güzeli bende çok pişman oldum yaptırdığıma açıkçası insanın aklını kurcalıyor sürekli
zzeynepp3 https://resimyukle.io/r/L8OOgTYaKD kızlar benim grafikim bu sanırım anlayan varmı yardımcı olurmusunuz ☺️
Alone Erturk cnm sen amniyosentez yaptırmıştın sanırım demi sonucun çıktı mı sanki aynı dönemde yaptırmıştık gerçi benimki çıkmadı daha