Erturk inşallah güzel sonuçlar alırsınız. Benim bir arkadaşımın ilk gebeliğinde ikili test sonucu riskli çıkmıştı. Sonra bebeğini kaybetti ama rahim ağzı yetmezliğinden kaybetti. İkinci gebeliğinde de testi yaptırmama tercihinde bulundu ve yaptırmadı çünkü ablasında da riskli çıkmıştı kendisinde de. Hiç onun stresini yaşayamam dedi ikiside sadece detaylıya girdi ve herşey normal ilerledi 32 gün önce de kucağına aldı şuan maşallah sağlıklı ☺️ Çok duyuyorum bu şekilde olupta sağlıkla kucağına alanları açıkçası. Ben de takmamaya çalışıyorum aslında ama benimki sizden biraz daha farklı down riski düşük fakat dekolman riskim var olarak gözüküyor testte. Dediğim gibi takmamaya çalışıyorum ama insanın aklını sürekli kurcalıyor size de hak veriyorum o yüzden. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız iyi düşünelim iyi olsun😇