Kızlar şuan 27. Haftanın içerisindeyiz bu ikinci bebiş bir haftadır sürekli tuvalete cikiyorum 15 dakika da diyebilirim günlük 3 litre su içiyorum ondan da olabilir ama rahatsız ediyor artık çok baskı var aşağı tarafta sanki başı çıkacakmış gibi sancılar oluyor günlük dikkat ediyorum hareketini hissetmedigim bir veya iki saattir sürekli dönüyor tekmeliyor neden olabilir bilgisi olan var mı bir hafta sonra kontrolüm var doktora da sorucam ama sizede bir sormak istedim yaşayan varmı