Eryener93 Yenidoğan bebek bezi için Prima premiumcare mi Yoksa düz prima yenidoğan mı, Prima için çok temiz içerikili demiyorlar Çok arada kaldım,
Dilekcnkn Eryener93 Ben yenidoğan için premium care aldım canım büyüdüğünde normal prima alıyordum daha doğrusu hangisi elime geçerse hangisi uygunsa onu aldım ama ilk başta beyaz olarak aldım
Ozge3747 Eryener93 Prima pure temiz içerikli ve çok güzel ama Prima premium care kullanıyorum çok memnunum.
DefneRana Eryener93 prima petrol türevi ürünler içeriyor genital sistem için zararlı olabiliyor. Ben bir yaşına kadar molfix kullandım sonrasında sleeppy ye geçtim bu bebeğimdede aynısını düşünüyorum içerikleri temiz
Eryener93 DefneRana evet önceden araştırma bilme yoktu en iyisi ney prima diye alınıyordu, ama içeriği için çok memnun kalmadım, sleepy naturaLi düşündüm ondanda geçirme faktörü var diyorlar kararsızlıklardayım
Tggba Eryener93 en mantiklisini dusunmussun molfiks iyi ama bebek koşma zamanlarında parçalanıyor ben o zaman migrosun miniesini kullanmistim fiyatına göre ciddi anlamda güzel bir bez
Denizyildizii canserko öncelikle çok parfüm kokuyor primaların yanından geçerken bile alırsınız kokuyu doğal olduğunu düşünmüyorum. Büyük küçük tuvaletini ikisinide sızdırdı. Ayrıca fiyat olarak da çok yüksek bence haketmiyor
DefneRana Eryener93 molfix de de sleppy dede hiç geçirmedi biraz bebeğin yapısıyla alakalı bir dırum kilosu bezin bedeni vs iyi tayin etmek lazm yoksa sıkıntı olabiliyor