Canel öyle gerçekten ama çok rahat ve doktorumla çok uyumlu bir hamilelik dönemi geçirdim doktorunuza güveniyorsanız şimdiden çok fazla takmayın zaten bir şekilde her şey rayına oturuyor burda bebek nasıl gelmek isterse herkesin Doğumu kendine özel yazarlardı gerçekten öyle sezeryan normal Doğum arasında çok gittim geldim kilomuz 4500 olacak dedik sezeryan yaparım o zaman dedim Sonra doktorum düzenli kasılmalarım olduğunu belki 4000 kilo ile Doğum yapabileceğimi söyledi çatı muayenesi olunca ise yapamayacağım belli oldu umarım sizde gönlünüzden nasıl geçiyorsa sağlıkla Doğum yaparsınız 🌸