Canel canim benimde aynı oldu ama normal yapamadım nasıl yapamadım benim acilmam olmadı normal için sonuna kadar direndim zorunlu sezeryan oldum benimde iri bebekti 4 kilo doğurdum, Allah’tan hayırlısıni iste önemlisi ikinizde sağlıklı olmanız bana doktorum çok kesik olabilir demisti normal doğumda