Buseaydmr Benimde aşı önceliğim var epey çekiniyorum açıkçası bende bir doktoruma danışıcam gebelikte nasıl olur bilemedim
BegumIscanTunc Buseaydmr içinde bir şüphe varsa en iyisi doktoruna danışıp içini rahatlatıp aşını olman canım korkuların o zaman geçer 🙏
Busramrc BegumIscanTunc inşallah hayırlısıyla 🙏🏻 Yaptırmamanın zararlarının yaptırmaktan daha fazla olduğunu düşünüyorum. Zaten aşının kötü bir etkisi olacaksa covid geçirmenin etkisi çok çok daha ağır olacaktır
BegumIscanTunc Habibekeser 184 u arayıp bir sorun isterseniz çünkü kronik olanlara verilmesi gerekiyordu babamda kronik hasta onsds aşı hakkı vermişlerdi iki dozuluk aşısını oldu
BegumIscanTunc ftmnrdmrl ay ne güzel ben ilk çok tereddüt ettim ama bugün doktirunka tekrar konuşunca yaptırma kararı aldım açıkçası hiç değilse kendimi ve bebeğimi biraz daha koruma güdüsüyle yaklaşıyorum
ftmnrdmrl BegumIscanTunc kesinlikle aşının bunca zaman bir kötülüğünü görmedik. Öyle bir şey ki şeker yüklemesi yıllardır yapılan bir şey ondan bile insandan 2 ye ayrılıyor. Yeni bir hastalık ve aşı konusundaki tedirginlik çok normal 🙏🏽
Elif80_ ada94 hazıra 21nde doktora gideceğim ,hareketleri güzel şuan bir sıkıntı yaşamadım günlük yasantima devam ,zaten ısrarla doktorum önermişti aşıyı
a_burcu_bur Olanlara geçmiş olsun 🥰 ben 12 haftalıkken sormuştum, doktorum net bişey diyememişti. 2 ay öncesi oluyo. Ben de en iyisi yaptırmamak demiştim 🤷🏻♀️ ama tekrardan bi sorayım bakayım kontole gittiğimde 😝
ada94 Elif80_ bazı drlar öneriyor bazıları önermiyor . Bu yüzden insanın kafası karışıyor . İyi olmanıza sevindim sağlıkla alın kucağınıza 🌺
Elif80_ ada94 tşk ederim sizde ,hatta benim doktorum benim şahsi fikrim değil dunya sağlık örgütünün onayı var oyuzden öneriyorum dedi ,ben cimere de yazdım cimerden de bana 3 ay geçtikten sonra aşı olabilecegim söylendi oyle karar verdim
Sbl_34 ada94 BegumIscanTunc aynen bende o tarihte gwçirdim şu an 33 haftalık geneyim sanırım çarşamba günü aşımı olacam yapacak bişey yok
Yasemin_35 Ben de 15.hafta ikiz gebelikte biontech oldum. Kolum ağrıdı biraz o kadar. Birçok kadın doğum uzmanına danışarak olmaya karar verdim ve açıkçası olana kadar tedirgindim sonra içim rahatladı.
badembid Yasemin_35 ben de doktoruma danıştım o da olmam gerektiğini söyledi. Bilime güveniyorum 15. Haftama denk gelen güne randevu aldım