Elif0712 BegumIscanTunc almanya ztn biontec asisi olmadan almiyor komsumun annesi gidemedi sinavaci kabul etmiyor
Busra2706 BegumIscanTunc bende biontech 32. Haftamda oldum. 19 haziranda 2. Dozum var 39. Haftam olacak. Hiç bir yan etki yapmadı bende kol ağrısı bile olmadı. Tetanozda bile 5 gün kolumu kıpırdatamamıştım :) korkulacak bir şey yok gerçekten şifa olsun size ve bebeğinize :)
Goxun BegumIscanTunc aşı önceliğinizin nedenini merak ettim ben açıkçası ,hamilelerde daha yaptırmakla ilgili kesinleşmemiş şeyler var çünkü halada ondan merak ettim🙄
Kuyumcu BegumIscanTunc bananda sıra geldı ama daha randevu almadım rısklı gebelık gecırıyorum doktorum bıraz daha beklememı soyledı
BegumIscanTunc Kuyumcu kaç haftalıksin canım dikkat et doktorunu dinle bende en başından beri doktoruma sorarak ilerledim bende riskli gebelik yaşıyordum Allah’tan haftam ilerleyince doktorum artık onay verdi Rabbimin izniyle bu zamandan sonrada bişey olmaz
Sevilss Kuyumcu Şuan MHRS ve HES e baktığınızda gebeler öncelikli aşı grubunda randevu alabiliyorlar kim onay vericek bende yarın olmayı düşünüyorum 30+4 üm ve 20 li haftalarrda kovid oldum.
Busramrc Merhaba bende 24 haftalık gebeyim. Bugün sabah 10da aşı yaptım. Sadece kol ağrısı dışında bir etkisi olmadı henüz. Doktorum parol kullan dedi
ftmnrdmrl Bende 17. Haftada biontech ilk dozumu oldum 1 ay sonra da 2. Dozumu oldum şuan 25.haftadayım her hangi bir yan etki vs yaşamadım hatta bebeğimin antikorlu doğma olasılığının yüksek olduğunu söyledi doktorum
BegumIscanTunc ftmnrdmrl ay ne güzel ben ilk çok tereddüt ettim ama bugün doktirunka tekrar konuşunca yaptırma kararı aldım açıkçası hiç değilse kendimi ve bebeğimi biraz daha koruma güdüsüyle yaklaşıyorum