Derya341986 Görünce hemen yazayım dedim bende de aynı şey olmuştu.
12 ve 15. haftamda kanamam oldu. Bir gün hastanede yattım. Erken doğum mu anlamak için alttan açılma olup olmadığına bakıldı, hiç açılma yoktu. Sürekli ped kontrolu yapıldı. Kanama kahverengiye döndüğünde ve iyice azaldığında taburcu edildim. Progestan verdi doktor, fitil şeklinde kullanmamı istemişti. İki kutu kullanıp bıraktım. Çok zaman geçti üzerinden. Şu anda 32+4 hamileyim, bebeğim de çok şükür gayet sağlıklı. O zaman bende çok korkmuştum ama şimdi görüyorum ki bu tür şeyler gebelik sürecinde olağan durumlarmış. Lütfen kendizi üzmeyin, dinlenin ve kendinize iyi bakın yeter.