Derya341986 Cok gecmis olsun canim benimde aynı sorunum var hatta benim postuma da yazmıştın. Benim 11. Haftada biraz kanamam olmustu doktora gittim 1 gece yattim igne ilac serumlarla durumu kahverengi lekelenmeye cevirdik. Sonra taburcu oldum 3 hafta hic sorun yoktu ama sonra yine az bi kanamam oldu hastaneye gittik yatisa aldilar yatarken resmen bacaklarimdan akti hemde iki kere ultrasondan baktilar bebek saglikli kalp atışları iyi ama dusuk riski var cunku kanama rahimde dedi. Su an sadece yatiyorum surekli dua ediyorum Allaha sığınıyorum. Rabbim bebeklerimizi sag salim kucagimiza aldirsin inşallah. Sana da ayetel kursi okuyorum simdi sende bol bol oku icin rahatlar