nazmiyeee canım ben 33+1 deyim. Bebeğin eşi önde. Rahim ağzına uzaklığı önemli. 2 - 2,5 cm yukarda olunca sıkıntı yaratmıyor. Aylardır bununla uğraşıyorum ama maalesef benimki yukarı çıkmadı aksine indi. Ama telaş yapma genelde çıkıyormuş çünkü. Sezaryen doğum olcak. Herhangi bir kanama olursa hemen doktora gitmem lazım. Bir de ilişki falan yazmışlar ama ilişki, alttan muayene vs yasak. Yine de sen doktoruna sor istersen. Belki seninki o kadar da aşağıda değildir…