Fndmrplt Kızlar merhabaa, bebekleriniz icin nasıl çamaşır deterjanı tercih ettiniz? Hacı şakir ve dalin arasında kaldım. Yumuşatıcı da kullandınız mi? Kokusu rahatsız eder mi acaba bebeği? Ayy kafamda birsürü soru var 😴🙄
Ebrununbebe Fndmrplt ben bizim kullandığımız deterjanlarla yıkadıö giydirdim herhangi bir sorunla karşılalmayınca alerjik reaksiyon gibi. Öyle devam ettim eve ne kullanıyorsam
miniksevdamm badehandeyldz normal oma sıvı mı yoksa bebekler için özel var mı ben kendim ariel sıvı kullanıyorum bebek içinde kullansam mı
Refyamat2 merveklyc ben de 1 buçuk senedir onu kullanıyordum makinamı bozdu artık kullanmıyorum ermiyor 60 derece de felan dikkatli kullanın derim
merveklyc umyahsen Fndmrplt Evet dün yıkadım kıyafetleri kokusu çok fazla kalmadı ekstra duruluma yaptım belki o yüzdendir güzel ben beğendim☺️
Fndmrplt Ebrununbebe aa öyle mi benim kullandigim parfümlü olduğu icin kıyamam bebeğin kokusunun değişmesine 😂
mucizemmmmmmmm Fndmrplt ben Dalin aldım çok güzel çok hoş bı kokusu var bebgide o koku rahatsız etmez
Nimet_Gamze34 Dalin sıvı deterjan, granül sabun ve yumuşatıcısını aldım. Granül sabunu daha kullanmadım ama sıvı deterjan ve yumuşatıcısı güzel.
yetbet Fndmrplt ben siveno kullanıyorum. İçeriği temiz ve fiyat olarak uygun. Ekstra yumuşatıcıya falan gerek yok bence 😊
merveklyc Refyamat2 Yaa öyle mi😰 Biraz kalıntı kalmıştı ben de ikinci makinayı deterjanı sıcak suda eritip attım nasıl olacak diye tekrar almam olmadı teşekkür ederim 🙂
dlnyny Fndmrplt siveno tavsiye ederim yeni yıkadım bebeğimin kıyafetlerini çok memnunum içeriği temiz,uygun fiyatlı portakal gibi kokuyor mis gibi çok güzel🌸🌸 granül olarakta yine dalin granül aldım onunda içeriği temiz ve ağır kokmuyor.
Littlespy dlnyny siveno baby mi aldınız 😃 kapağını açıp koklayınca hiç hoş gelmedi bana kokusu 😂 ama henüz yıkamaya başlamadım 🙃