Sevdaelmc
Ben Uğur değer e gidiyorum yıllardır . Şuan ikinci bebeğime hamileyim . Mükemmel bir doktor, şahane bir insan . Hastane nöbet sistemine geçmiş olmasına rağmen doktorum benden önce hastanede olur / her telefonumu 7/24 açıyor . İnsani yaklaşımı ise harika .