Nesrin06 20 gün önce serklaj oldum dün gece ilk defa progestani vajinadan koyarken dikişlerin elime değdiğini hissettim acaba böyle bı durumla karşılaşan oldu mu
iremgun Nesrin06 yine doktorunuza danışın ama bence hissettiğiniz dikiş değildir. Yine de doktorunuz alttan muayene edip bakar. Dikişe elimiz değmeyecek kadar yukarı atılıyor progestan koyarken ulaşmamız birazzor gibi geldi bana
Nesrin06 Epifenomen 27 mm iken dikildi önlem amaçlı dikildi benim ilk gebeliğim 32 hafta doğum olduğu için valla bende anlamadım dikiş gibi hissettim korktum bı daha bakamadım da
Epifenomen Nesrin06 dikiş değildir dikiş çünkü çok yukarda, benim doğum başlarken rahim uzunluğu 0 olmuştu dikişler gerilmişti yine de kendim hissedemedim. Parmağın bayaaaa girmesi lazım ki hissedilebilsin ki Progestsn koyarken bu pek mümkün değil.
Nesrin06 Epifenomen Hadi ya içim ferahladi o zaman ben yanlış hissettim demek ki bı an panik oldum zaten elimi hemen çektim korkudan anlayamadım da ama dikiş sırası gibiydi bı an dedim dikişlere mı degdim bı de çok ittirmedim yarım parmak anca ittiriyorum korkudan fazla da ittiremiyorum. peki canım senin kaç haftalıkken serklaj atıldı doğum ne zaman yaptın
Epifenomen Nesrin06 ben 16. Haftamda acil Serklaj oldum, 36. Haftaya kadar şükür zar zor dayandık, acil doğuma alındım dikişlerim gerilip bir anda 8 cm açılma olduğu için. Sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah. Diğer doğumunuzdaki bebeğiniz sağlıklı mı?
Nesrin06 iremgun 20 gün oldu hiç hissetmemiştim ama dün ilk defa öyle olunca bı korktum açıkçası bugün gece de koyduğum da öyle birşey hissedersem doktoruma hemen haber vereceğim dün korkudan ne olduğunu anlamadan hemen çektim parmağımı çünkü
Nesrin06 Aaabbbccc ayy inşaallah öyledir canım ya geceden beri bı panik oldum doktoruma da sormak istemedim bugün tekrar koydugumda emin olayım öyle sorayım dedim. Sen kaçıncı haftada serklaj oldun canım
Nesrin06 Cidella bana yasak canım normal de yasaklıyorlar ama hastanın durumuna göre de değişebilir onu doktorun söyler zaten ama benim hem plesentam aşağı da hem serklaj olunca erken doğum riskim var o yüzden kalkmak bile su an için yasak bana doğuma kadar yatacağım hep
Nesrin06 Cidella Aynen canım ya kesinlikle tek o iyi olsun vaktinde gelsin diye herşeyden fedakarlık ediyoruz inşaallah sonu da güzel olur. Sen de mi serklajlisin
Cidella Nesrin06 Yok değilim ama olabilir gidişata göre demişti doktor çünkü öncesinde leep operasyonu geçirmiştim. Bakalım hayırlısı ilerleyen zamanda belli olur
Nesrin06 Epifenomen Evet o sağlıklı 6 yaşında. Sizde sağlıkla büyütün inşaallah. şu an bende açılma olur mu diye korkuyorum açıkçası dikislerde açılma olunca kanama mı oluyo nasıl belli ediyor kendini
Epifenomen Nesrin06 Allah bağışlasın sağolun. Benim inanılmaz sncım olmuştu nst de 10 bile çıkmıyordu alttan muayene ile anlaşıldı
Zeynep007 Nesrin06 ben serklajdan 9 gün sonra birkez hissettim dediğinizi Ama ben yapmamam gereken şeylerden birisi olan eğilmek hareketini yapmıştım buzdolabından bir şey almak için ondan sonra zaten karnıma bir sancı girdi bıçak batması gibi daha sonrasında aşağıya doğru bir şey kaydı gitti Sonrasında vajinam da çok yoğun bir baskı hissettim sanki bir şey çıkacak gibiydi daha sonra hemen yatağa uzandım ayaklarım havaya kaldırıp vajinandan kendimi kontrol ettim dediğiniz gibi vajinada bir açıklık vardı bildiğiniz yani istem dışı oluşan açıklıktı ve parmağımla kontrol ederken dikişim değdi dediğiniz hissiyatı yaşadım Sonra hemen doktora gittim aynı gün doktor kontrol ettiğinde çok dikkat etmemi söyledi sonra o aşağıya doğru indi dediğim şeyi parmaklarıyla içeriye doğru ittirdi Ben de böyle bir şey yaşamıştım 13+6 haftada serklaj oldum Bu anlattığım hadise 14+3 de olmuştu
Nesrin06 Zeynep007 Ben hep yatıyorum hiç kalkmiyorum plesentam da aşağıda olduğu için kalkmak yasak sadece tuvalete kalkıyorum açıklık felan hissetmedim de progestani koyarken dikişlere değdi sanki elim 2 tane koyuyorum ilkinde hissetmedim ikincisinde hissettim ya yanlış hissettim ya da dediğiniz gibi benim hissettiğim de dikislerdi bugün akşam tekrar koyarken bakarım yine değerse doktorumu ararım hemen kontrol eder inşaallah değildir. Şu an kaç haftaliksin peki nasıl gidiyo süreç