Aylin2011 Minnakkkk pandemi dönemi ayrı bir sıkıntı Allahım biran evvel bitse artık bizlerde çocuklarda çok bunaldı
2sy Minnakkkk 2.de erkek benim bi kere daha yaşayacağız yani bu durumlari bi kac ay sonra :) sizin de sorunsuz gecer ins 🤲🏻☺️
Minnakkkk Aylin2011, 🙈🙈 yok henüz dogum yapmadım 32 haftalıgım arastırma içerisindeyim ilk, Randevumda doktorla da görusecgşm 🙂
Tugbamete Minnakkkk biz oğlumu 40 ı çıktığında yaptırdık ertesi güne çişiyle pişti 2 güne geçti gitti 15 dk sürdü operasyon 1 saat hastanede tuttular sonra taburcu ettiler doktorumuz ilk 3 ay içinde en iyisi demişti gerçektende öyleymiş sıkıntı yaşamadan atlattık çok şükür
Minnakkkk Tugbamete herkes ne kadar erken o kadar iyi diyor zaten o yuzden bende Allah nasip ederse erkenden yaptırmak istiyorum
Kubra0125 Minnakkkk bebek yeni doğduğunda dünyaya yeni adapte olmaya çalışıyor , doğum sürecinde çok yoruluyor , biz oğlumu 1,5 aylıkken sünnet ettiedik çok hızlı iyileşti zaten beslenip yatıyordu, tabi sizin kendi kararınız
Minnakkkk Kubra0125 bakalım doktorumuzla da Bi goruselim fikriniz için tesekkür ediyorum ne kadar erken o kadar iyi diyor herkes bakalım ne yaparım
Ozgecomelek Minnakkkk doğar doğmaz ben kıyamadim açıkçası daha dunyaya gelirken acı cekmesi fikri üzdü 2.5 aylıkken yaptırdım o gün çok agladkm kendime çok kızdım kafamı duvarlara vurdum fakar şimdi iyiki yaptırmisim diyorum hem çok çabuk iyileşti hemde sadece ilk gin buraz zor geçti hem bebek icin hemde benim için onun dışında hiç sorun olmadı şükür 🤲