Minnakkkk 4 ayşık yaptırdık biz yenidoğanda tekrar doku kapanması olursa kazımak zorunda kalıyoruz dedi genel ceraah tanıdığımız. 4 aylıkken sünnetnide o yaptı, dikişsiz. 6 aydan önce yapılınca lokal anestezi İle yapılıyor biz o yüzden 6 aydan önce tercih ettik.