Uykucu2307 ben sabah denir hapı alıyorum yatarken de regenesis max diye bi vitamin alıyorum 1 tane vitamin yeterli vitaminin çeşidi oranları farklı mı bilmiyorum tabi ama daha önce kullandığım vitaminleri de tek içmiştim.4 kilodan fazla doğsun istemiyorum normal doğum istediğim için 3750 beni zorlar o yüzden 36.haftadaki duruma göre hareket edicem bi arkadaşın da önde gidiyordu doktor son ay bıraktırmış 3750 falan doğdu gayet iyiydi 🙂