Kızlar ben çok heyecanlanmaya başladım. Yarın doktor kontrolüm var bebeğimi de uzun zamandır yüzünü göstermiyor bakalım çok merak ediyorum. Sizin bebisleriniz nasıl. Kilo boyu nasıl mesela bu haftada. Ben 29 da 1600 gr demişti. Oğluşuma kavuşmaya çok az kaldı. Rabbim isteyen herkese versin inşallah.🐣😍 hadi biraz sohbet edelim