Zynp41 kahverengi leke ama böyle jöle kıvamında nişanım da geldi. Bebeğimi şu an daha aşağıda hissediyorum öncesine göre. Ayağa kalkıp oturmak daha zor kasıklarımda baskısı oluyor. Ben de çok merek ediyorum bakalım süreç nasıl ilerleyecek. Haber ederim inşallah, sağlıcakla kavuşalım hepimiz yeter ki 😊