Zynp41 normalde çatı muayenesinde çok hafif bir acı olur ama doktor bilerek doğum başlatmak için yapmış olabilir mi acaba çünkü 2 defa çatı muayenesi yaptı doktorum biri 38 biri 39da ilk muayene hiç acıtmadı 2. Olan canımı çok acıttı doktorum doğumu başlatmak için yaptı tabi benim bebeğim gelmedi kanalada girmedi 🤷♀️ Sizinkide gelecek zamanı bilir elbet Allah yazmıştır geleceği günü sağ salim sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻☺️