Semrakrbck tırnakları doğunca göreceksiniz aşırı uzun manikürlu gibi doguyorlar onun için eldiven şart. Şapkaya gelince ben yazın doğurdum ve çok sıcaktı ona rağmen en büyük bölgeleri kafaları olduğu için vücut ısısını dengelemesi açısından taktım takmanizi da öneririm. Sonra zamanla zaten o size belirtiler veriyor isilik falan oluyor çok terleyince ona göre giydirir ya da soyarsiniz. Annelik bir serüven her gün kendi ile ilgili brisey öğretiyor mutlaka 🥰