Semrakrbck şapkayı sadece ilk dogdugu gün hastanede taktik sonra takmadım eldiveni hiç takmadım bazen yüzünü ciziyordu ama ertesi gün geçiyordu ellerini kullanmaya çok erken başladı ve hala da çok güzel kullaniyor doktorumuz eldiven kullanmayisima bağlıyor eldiven kullanmayı doğru bulmuyorum ayrıca temmuzda dogum yaptım doktorumuz zibin dışında hicbirsey giydirme dedi ve evde 24 saat klima calisti bebekler sıcağı sevmez dedi onu dinledim ve hiç soru yaşamadım