sukufee01 cinsiyeti öğrenince başlarım diye düşünüyorum, ilk hamileliğim de hiç acele etmedim hiç birşeyi yokken 31 haftalıkken doğum sancılarım tutmuştu eve çıktık doğuma alsalar hiç birseyimiz yoktu bu kez yavaş yavaş tamamlamak istiyorum Allahtan birşey olmazsa herseyi hazır olsun istiyorum ikinci çocuk olunca oda düzeni alınacak derken başlamak en güzeli 🌺🙏