Tugbamete simdi daha iyi anliyorum.. insanin annesi kanatlaridir olmayinca kirik kalir insan ama şoyle bir durum var. Ben hep sunu dusunurum.. beterin beteri vardir diye benim bir muslerim var annesini babasi oldurmuş ve gozleri onunde sonra bu kiz evleniyor.1 kizi oluyor cok pskolojisi bozulmus annesi yok.insan ariyor..tabiki 2 ci hamile kaldi daha fena oldu.. 36 haftalik olana kadar hastanelerden gelmedi annesizlik iyice zor boyuta tasiyor.
Bu olayi anlatmam rahat olman icin tek olmadigini bilmen icin. Sen istiyorsun oglum esim ben olayim. Herseyini oglunla yasamak istiyorsun acini tatlini huzununu - ama bizler hepimiz gidicez bu dunyadan onlari tek birakamayiz.. o kardesi onun hayattaki bizden sonra ki tutunucak dallari.. evlat kolay buyumuyor malesef cok zor. Bizler de kolay buyumedik.. karamsar olma icini ferah tut halsizlik bulanti da eklenince iyice soguyorsun bebisten ama gecicek annesizim yazdin umarim yanlis anlamamisimdir.🤢