Mltm88 3 gün yıkama ama kakası sürülürse hemen yıka dedi bizim doktorumuz. Temizliğine dikkat ettik üç gün yıkamadım. Sonrasında normal banyosunu yaptırdım. Bez bağlamak zor değil ama ilk başlarda bezini açınca çok ağladı benim oğlum. Bir haftadan sonra o ağlama kesildi. Kremlemesi temzilemesi biraz zorluyor ilk başta ama iyileştikçe bebek de siz de rahatlıyorsunuz