Bı arkadaşımın bebeğini sünnet tavsiyesi için götürmüştük doktor "benimde oğlum var ben onu sünnet etmedim, 1 yaşını doldurmasini bekliyorum, derisi tam halini almadığı için ilerde küçük pipi sikintisi yaşayabilir "demisti.
Şimdi benimde olglum olacak endişe ediyorum, araştırma yapmadım ama bu duyduğum şeyden dolayı bir yaşından sonra yaptırırım gibi geliyor